Toimitusehdot

Toimitusehdot
Rekisteröity yritys
LuKLabel / Valko Creative Oy
Y-Tunnel: FI27761563
Firdonkatu 2, 00520 Helsinki
Yhteydenotot und yhteistyökyselyt:
Tilaukseen liittyvät kyselyt:
orders@luklabel.fi
1. Yleistä
LuKLabel toimii verkkokauppana osoitteessa www.luklabel.fi , joka myy tuotteita täysi-ikäisille kuluttaja-asiakkaille.
Bitte beachten Sie, dass dies nicht der Fall ist. Asiakas hyväksyy kulloinkin voimassa olevat toimitusehdot tilausta tehdessään.
2. Tilaaminen
Das bedeutet, dass Sie keine Probleme haben und keine Probleme haben, damit Ihr Gerät nicht funktioniert.
Tilaus auf Sitova, Kun Asiakas auf Maksanut Sen und Saanut Sähköpostitse Tilausvahvistuksen.
Asiakas Vastaa Antamiensa Yhteystietojen Oikeellisuudesta.
3. Hinnat ja maksutavat
Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron (25,5 %).
Verkkokaupassa käytettävissä olevat maksutavat:
💳 Yleisimmät pankki- ja luottokortit (Visa, Mastercard, American Express)
💻 PayPal
Maksut käsitellään turvallisesti salattua maksuyhteyttä käyttäen. Es ist wichtig, dass die automatische Installation nicht funktioniert.
4. Toimitusalueet
Toimitamme tilauksia Suomeen ja muihin EU-maihin.
Sie werden von der EU-Mitgliedschaft ausgeschlossen.
5. Toimitustavat ja kustannukset
Um die Sicherheit zu gewährleisten, ist es wichtig, das Gerät zu verwenden.
Toimituskulut ilmoitetaan kassalla ennen tilauksen vahvistamista.
6. Toimitusaika
Ich werde Ihnen sagen, dass Sie sich auf die Suche nach einer neuen Lösung machen müssen, aber auch nicht, dass Sie die Möglichkeit haben, eine neue Lösung zu finden. Tästä syystä tilausten pakkausaika on noin 30–35 arkipäivää tilauksesta.
Bitte beachten Sie, dass die Kosten für die Zahlung nicht mehr als 40 Tage betragen .
📦 Tilaukset lähetetään saapumisjärjestyksessä.
Ich denke, es ist nicht so, dass die Zeit so lange dauert, bis die Zeit abgelaufen ist und keine Zeit mehr übrig ist.
Tuotteet toimitetaan varastoiltamme tai yhteistyökumpppaneiltamme (EU, USA, Asien).
Mahdolliset tulliviiveet tai logistiikkahäiriöt voivat vaikuttaa toimitusaikaan.
Dies ist nicht der Fall, da dies nicht der Fall ist.
Tilauksesi ei ole kadonnut – se käsitellään ja toimitetaan vamasti perille 💌
7. Peruuttamisoikeus ja palautukset
Asiakkaalla am 14. Mai Peruutus und Palautusoikeus Suomen kuluttajansuojalain mukaisesti.
Peruanische Alkaa Siitä, Kun Asiakas auf Vastaanottanut Tilauksensa.
Tilauksiin liittyvät kyselyt osoitteeseen:
orders@luklabel.fi
Jos haluat peruuttaa tilauksesi ennen toimitusta , ilmoitathan siitä sähköpostitse osoitteeseen:
📩 reklamaatio@luklabel.fi
Viestissä tulee olla:
- otsikko: Tilausperuutus
- tilausnumero
- nimi ja sähköpostiosoite, jolla tilaus tehtiin
Huomioithan, että koska suurin osa tuotteista on tilaustuotteita, jotka siirtyvät käsittelyyn pian tilauksen jälkeen, peruutusta ei välttämättä voida tehdä enää käsittelyn alettua.
Sie haben Spaß daran gehabt, sich zu vergnügen, und haben die Gelegenheit, sich zu vergnügen. Jos et saa meiltä viestiä, tilaus on saatettu jo postittaa :)
Ich bin in der Lage, peruutuksia tai kyselyjä sosiaalisen median kautta.
8. Asiakaspalvelu ja viestien käsittely
Asiakaspalvelumme ausgedehnte 3–5-Arkipäivän- Kuluessa-Tilausjärjestyksessä.
Ich habe mich schon einmal um sie gekümmert, aber ich habe sie noch nie gesehen , aber ich habe sie nicht gefunden.
Kaikki tilaukset käsitellään ja toimitetaan vamasti. 💫
9. Reklamaatiot
Diese Anleitung zum Thema „Vahingoittunut“, „Viallinen tai väärä“, „Ota yhteyttä asiakaspalveluumme 14 päivän kuluessa mostaanottamisesta“.
Dies ist eine Reihe von Informationen, die Sie benötigen, um Ihre Daten zu ändern.
Ratkaisemme asiatische Mahdollisimman nopeasti joko hyvityksen, vaihdon tai korvauksen muodossa.
10. Toimitusten viivästykset
Mikäli toimitus viivästyy olennaisesti, asiakkaalla on oikeus peruuttaa tilaus.
Viivästyneestä toimituksesta on ilmoitettava kirjallisesti sähköpostitse osoitteeseen reklamaatio@luklabel.fi .
11. Muut ehdot
Ich habe die Zeit verloren, die Zeit zu verlieren, die Zeit zu verlieren und die Zeit zu verlieren.
Das bedeutet, dass das Gerät nicht funktioniert und nicht funktioniert.
Usein kysytyt kysymykset
Miksi toimitus kestää tällä hetkellä noin 40 päivää?
→ Bitte beachten Sie, dass das Gerät nicht mehr benötigt wird. Tilaukset toimitetaan aina saapumisjärjestyksessä.
Voinko peruuttaa tilauksen, jos siitä on all 30 päivää?
→ 30 Tage nach dem Kauf sind keine Gebühren mehr angefallen. Mikäli kuitenkin haluat tiedustella peruutusta, ota yhteyttä sähköpostitse.
Missä tilaukseni on?
→ Wenn Sie sich nicht sicher sind, ob das Auto automatisch funktioniert, wird es automatisch gelöscht. Ich habe mich für 40 Tage entschieden, aber das ist noch nicht alles.
