Toimitusehdot

Yleistä

Valko Creative Oy,

Y-tunnus: FI27761563,

Osoite: Kankiraudantie 2, 00700 Helsinki;

Myymme tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille EU-alueelle. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.

Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 01.08.2018 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.

 

Tuotteet ja tuotehinnat

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat, joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

 

Toimituskulut

Tilauksesta mahdollisesti veloitettavat toimituskulut riippuvat itse tuotteesta (esim. paino, pakkaus) ja valitusta toimitustavasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut (jos toimituskuluja veloitetaan) ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen. Toimitustavat ovat:

Postin kaikki toimipisteet. Toimituskulut näet kassalla, hinta määräytyy tuotteen mukaan.

Nouto tehtaalta Malmilta seuraavana päivänä tilauksesta. Osoite Kankiraudantie 2, Helsinki/Hakakansio Oy. Saat viestin, kun tilauksesi on valmiina.

Express toimitus seuraavaksi päiväksi. Koskee ennen klo 14.00 tehtyjä tilauksia.

Postipaketti- tilaus suoraan kotiovellesi.

 

Tilaaminen ja sopimus

Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.

Maksaminen ja maksutavat

Voit maksaa Paypailin maksuvalintojen kautta, joka on sinulle luotettava ja toimiva tapa hoitaa maksusi.

Maksupalvelutarjoajan toimii lisäksi:

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.

Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.

Toimitustapa

Valitse kassalla sinulle sopivin toimitustapa:

Toimituskulut näet kassalla, hinta määräytyy tuotteen mukaan.

Nouto tehtaalta Malmilta seuraavana päivänä tilauksesta. Osoite Kankiraudantie 2, Helsinki/Hakakansio Oy. Saat viestin, kun tilauksesi on valmiina.

Express toimitus seuraavaksi päiväksi. Koskee ennen klo 14.00 tehtyjä tilauksia.

Postipaketti- tilaus suoraan kotiovellesi.

Toimitusaika

Tilauksesi pakataan yleensä seuraavana päivänä tilauksestasi. Jos tarvitset tilauksesi nopeasti perille, laitathan meille viestiä (info@luklabel.fi) Yleisimmät toimitusaikamme EU -alueelle ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1-3 arkipäivää. 

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Meille on tärkeää, että ostoksesi tuovat sinulle iloa. Asiakkaillamme on aina Suomen kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Mikäli tuote ei vastaa odotuksiasi, voit palauttaa sen 14 päivän kuluessa vastaanottamisesta mikäli tuote on käyttämätön ja siinä kunnossa, jossa sen vastaanotit ja kaikki tuotteeseen kuuluvat osat ovat tallella. Tilauksen tai palautettujen tuotteiden hinta korvataan käytetyn maksutavan mukaisesti joko pankkitilillesi tai luottokortillesi. Pakkaa tuote siis huolellisesti ja vie paketti lähimpään postitoimipaikkaan.


OHJEET PALAUTUSTA TAI VAIHTOA VARTEN

  • Palautuksesta veloitamme käsittelymaksua 3,50€. Vaihtaminen toiseen kokoon on sinulle yhden kerran ilmainen.
  • Ilmoitathan Postin toimipisteellä sopimusnumeromme: 656302 /Valko Creative Oy

Toimituksen noudotta jättäminen ei ole virallinen peruutus, vaan perimme kaikki toimituskulut loppusummastasi. Alennustuotteilla on normaali palautusoikeus.

  • Peruuttamis, sekä vaihtoilmoitus tulee tehdä aina oheisen kaavakkeen kautta palautuslomake Muutoin emme voi käsitellä tilaustasi.
  • Tämän jälkeen vie paketti lähimpään Postiin ja ilmoita yllä oleva palautusnumero.
  • Palautamme rahasi noin 3 päivän sisällä, kun olemme vastaanottaneet tilauksesi.

Palautusosoitteemme:
Valko Creative Oy
Kankiraudantie 2 
00700 Helsinki
Finland

puh. 0400 719470


Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa Asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.

Asiakaspalvelu

Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:

info@luklabel.fi
+358 400719470

Vastuunrajoitus

LuKLabel ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

Erimielisyydet

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).